Jump to content


Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

DaysnPassionsFan

The Amazing Race 11: All-Stars

Recommended Posts

On the heels of the announcement of the Survivor contestants, CBS has released this information:

CBS News' THE EARLY SHOW will announce the cast

for AMAZING RACE: ALL-STARS on Tuesday, Jan. 16 (7:00-9:00 AM, ET/PT).

The 11th edition of the Emmy Award-winning series debuts on Sunday,

Feb. 18 (8:00-9:00 PM ET/PT) on the CBS Television Network.

So we will get to meet the All-Star cast this Tuesday.

And the new season will premiere on Sunday, February 18th.

Woohoo!! I am very excited!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Any guesses for who the 11 teams of 2 are? :P

I know BJ & Tyler'll probably be back. They were sooo popular, it seems.

I'd love to see Colin & Christie come back :D More drama..lol!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Any guesses for who the 11 teams of 2 are? :P

I know BJ & Tyler'll probably be back. They were sooo popular, it seems.

I'd love to see Colin & Christie come back :D More drama..lol!

:D Well, I have my wishlist... and I hope that we'll get some surprises tomorrow and somehow TAR and CBS fooled everyone with the sightings and "rumored"/"confirmed" list :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

ROMBER - GAG!!!!!!!!

Charla and Mirna AND Jon and Kelly are a MUST!

I don't want to see any of the Alpha Male teams. F. THEM!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Yeah. I heard Charla & Mirna (?) are a definite.

And I think pretty much any TAR season fan can feel safe saying that^^. They were uber-freakin'-popular!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Me too :P

But ... here's the list .. with my comments in (parentheses)

TAR1 - Joe & Bill a.k.a. The Guidos (GOOD)

TAR1 - Kevin & Drew (GOOD)

TAR2 - Oswald & Danny (YAY)

TAR3 - Teri & Ian (INTERESTING)

TAR3 - John Vito & Jill (MEH)

TAR5 - Charla & Mirna (YAY)

TAR7 - Rob & Amber (UGH)

TAR7 - Uchenna & Joyce (MEH)

TAR9 - Eric & Danielle (UGH) <- I bet they win, which would freaking suck

TAR10 - David & Mary (YAY)

TAR10 - Dustin & Kandice (YAY)

Overall, a decent cast, IMO.

I'm bummed no Don/Mary Jean or Gretchen/Meredith (who turned it down because of Meredith's health). And IMO, no winners should of been brought back, as much as I like Uchenna and Joyce. I'm also bummed no Momily or Linda/Karen.

I'm also pissed beyond belief there's no Kris and Jon. UGH. Damn it.

I think putting Eric and Danielle in the race is like BB All Stars including Boogie and Erika and Survivor All Stars including Rob and Amber. They are likely destined to win and NO, I am NOT spoiled on the winner.

And no teams from TAR4, TAR6 and TAR8, which isn't surprising as they are the least popular seasons.

Share this post


Link to post
Share on other sites

TAR1 - Joe & Bill a.k.a. The Guidos (Hate them but they deserved the spot)

TAR1 - Kevin & Drew (HIlarious. Glad they made it.)

TAR2 - Oswald & Danny (Also glad they made it)

TAR3 - Teri & Ian (HELL YES. Amazing Team)

TAR3 - John Vito & Jill (Eww. They don't deserve it.)

TAR5 - Charla & Mirna (YAY)

TAR7 - Rob & Amber (STOP WHORING YOURSELF)

TAR7 - Uchenna & Joyce (Yay. Always a fan of them.)

TAR9 - Eric & Danielle (Not AllStars. They'll be the Amber/Boogie of Amazing Race)

TAR10 - David & Mary (YAY. They have no chance of winning but there the sweetest team evah.)

TAR10 - Dustin & Kandice (Not a huge fan of them but they deserve it.)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Can someone post pictures of the teams? I've seen every season of AR - but for some reason I can never remember names with faces after the season is over - I can remember people/faces on every reality show except AR - maybe bc they are in couples and it's twice as many names to remember or bc things are moving so fast you don't have time to concentrate on their names, or bc they are always given nicknames by the other teammates...haha, I don't know - but it's lame.

Anyway I DO know Rob/Amber and GROSS!!!! I hate those two.

Of course I know David/Mary and my Beauty Queens (YAY! Hope they win...for now...that might change) - and I remember the gay team guidos (gross!). Oh and I remember Charla and Mirna....but everyone else I'm drawing a blank.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Other than RombUGH, NO Kris & Jon!?!?!?! and no representation of TAR8, TAR4, AND TAR6? This is a great cast

Woohoo!

TAR1 - Joe & Bill a.k.a. The Guidos (YAY!)

TAR1 - Kevin & Drew (YAY!)

TAR2 - Oswald & Danny (YAY!)

TAR3 - Teri & Ian (YAHOO!!! HUMP IT!!)

TAR3 - John Vito & Jill (GREAT!)

TAR5 - Charla & Mirna (YAY!)

TAR7 - Rob & Amber (*gags* *throws up on TAR7 DVD*)

TAR7 - Uchenna & Joyce (No... )

TAR9 - Eric & Danielle (DOUBLE NO!)

TAR10 - David & Mary (ALL RIGHT!)

TAR10 - Dustin & Kandice (OKAY!)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...