Jump to content

Y&R: OMG Promo!


Recommended Posts

  • Members

The clothes are just flying off with nick and Phyllis. Oy. And then it looks like the next mornin Jack comes and visits Phyllis and boy does she look RESTLESS. Sharon and Brad 'bout to kiss. And then what is that biatch Sheila beating up on my Lauren while Tom holds her!!! And the ship explodes, with Michael screaming. OMG too good!

http://real.cbsig.net/g2demand/entertainme...051212_dt_yr.rm

Right click on the link above, and click on "copy shortcut." Open your realplayer, and click on "file" and then "open" and past the link you copied there. Make sure you have the updated version of realplayer too(version 10, its free).

Link to comment
Share on other sites

  • Members
The clothes are just flying off with nick and Phyllis. Oy. And then it looks like the next mornin Jack comes and visits Phyllis and boy does she look RESTLESS. Sharon and Brad 'bout to kiss. And then what is that biatch Sheila beating up on my Lauren while Tom holds her!!! And the ship explodes, with Michael screaming. OMG too good!

http://real.cbsig.net/g2demand/entertainme...051212_dt_yr.rm

Right click on the link above, and click on "copy shortcut." Open your realplayer, and click on "file" and then "open" and past the link you copied there. Make sure you have the updated version of realplayer too(version 10, its free).

Nick and Phyllis is disgusting! Sharon and Brad ditto! The Sheila promo looks just as bad I'm afraid to say.

Link to comment
Share on other sites

  • Members

I can still remember when the yacht exploded on ATWT (no thanks to Kirk and Samantha) with all the Oakdalians hanging on to each other for dear life in the water.

The explosion looked soooo real!

Hopefully Y&R can do something as realistic as the ATWT yacht explosion.

Link to comment
Share on other sites

  • Members
The clothes are just flying off with nick and Phyllis. Oy. And then it looks like the next mornin Jack comes and visits Phyllis and boy does she look RESTLESS. Sharon and Brad 'bout to kiss. And then what is that biatch Sheila beating up on my Lauren while Tom holds her!!! And the ship explodes, with Michael screaming. OMG too good!

http://real.cbsig.net/g2demand/entertainme...051212_dt_yr.rm

Right click on the link above, and click on "copy shortcut." Open your realplayer, and click on "file" and then "open" and past the link you copied there. Make sure you have the updated version of realplayer too(version 10, its free).

omg...is right!!!the last part of this clip is the saddest thing i've seen in a lonng time...but what the hell is mickey doing apart from his wife they just got married for heaven sakes that clip made me cry

Link to comment
Share on other sites

  • Members

Sheila's just beating up Lauren? I kinda wanna see that...

I can't see the preview :( but overall the I agree with Cameron, the story was essentially a flop.

Look what Smith's done to Sheila! It's unbelievable, he did more damage to her than Bell did! How is that even possible?

Link to comment
Share on other sites

  • Members
WHY ARE THEY DOING THIS TO SHEILA? They are writing her into a corner.. god i am furious about this :angry::angry:

I hoping somehow, the lady in the sanitarium might be the real Sheila. And this is just someone that became obsessed with Sheila's life, that she took it over. And then the real Sheila comes out of her drug-induced stupor in time to prevent FauxSheila from killing Lauren or harming Scotty. I know that's a big stretch, but...

Link to comment
Share on other sites

  • Members

I don't mind Sharon and Brad together but yes Phyllis and Nick :wacko: this shouldn't be happening...

Jack Smith is a total hack if you ask me.

And the Sheila storyline... I just kinda can't wait until its over, it has been unwatchable at times and so cartoonish it is sometimes funny :lol: Enough with the wigs and fake accents....

Link to comment
Share on other sites

  • Members
but yes Phyllis and Nick :wacko: this shouldn't be happening...

Jack Smith is a total hack if you ask me.

And the Sheila storyline... I just kinda can't wait until its over, it has been unwatchable at times and so cartoonish it is sometimes funny :lol: Enough with the wigs and fake accents....

Agree with you on all counts.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use and Privacy Policy