Jump to content

CassieFan

Members
  • Content Count

    1,572
  • Joined

  • Last visited

Status Updates posted by CassieFan

  1. Started watching The Mary Tyler Moore Show.

  2. Probably a huge unpopular opinion, but I don't understand all the Empire hype & love. Pretty mediocre show.

    1. Show previous comments  2 more
    2. Khan

      Khan

      I'm glad "Empire" is proving audiences will flock to a series about African-Americans that isn't a comedy and doesn't star Bill Cosby. But, yeah, I am worried the amazing hype will fade quickly.

    3. marceline

      marceline

      A crash is inevitable but Empire's already changed the game a bit. so IMO, a little break from the hype will probably be good.

    4. CassieFan

      CassieFan

      I guess, but Girls was never a "huge" show anyway. Critical darling, yes.

      I love Taraji, she did amazing work on Person of Interest, but this... eh.

  3. “Forget these women. What you’re seeing is the destruction of a legacy." Claire Huxtable would never say that. Bye Phylicia.

    1. MissLlanviewPA
    2. Graham
    3. dragonflies

      dragonflies

      Claire Huxtable was a c*nt plain and simple

  4. I'm binge-watching Les Revenants. So good.

    1. DRW50

      DRW50

      Is that the French show about the students?

    2. CassieFan

      CassieFan

      The dead returning to life, yup. :)

  5. Working on my master's thesis. Ugh...

  6. The Carrie Diaries and Nikita renewed. YAY!

  7. Happy Easter!

    1. Show previous comments  3 more
    2. ReddFoxx

      ReddFoxx

      Happy Easter, all.

    3. MontyB

      MontyB

      Happy Easter! I miss getting in my Easter best as a kid. One tradition that still lives, The Wizard of Oz is on.

    4. ChitHappens

      ChitHappens

      The Wiz? Ten Commandments for me! Never miss it!

  8. So happy Alicia Florrick will stick around for another season!

    1. marceline

      marceline

      Me too. Not that I was worried but it's nice that they got renewed so early.

  9. All my children harlem shake - LOL!!! http://www.youtube.com/watch?v=7UxPE4GfslE&feature=youtu.be

    1. Show previous comments  1 more
    2. CassieFan

      CassieFan

      I love Julia Barr lol

    3. Ryan Chamberlain

      Ryan Chamberlain

      Vincent on the couch. The whole time...Sleeping.

    4. jfung79

      jfung79

      Love it, and love the attention the video is getting too!

  10. Never watched DWTS, but it looks I will watch the new season. Queen Lisa FTW!

    1. Show previous comments  2 more
    2. ChitHappens

      ChitHappens

      Never liked Wy? My heart is in shambles! She's one of my favorite singers of all time! I have all of her records. I'll give you some time to rethink this.

    3. MissLlanviewPA

      MissLlanviewPA

      I hope Wy being on there means Ashley will appear in the audience! :)

    4. ChitHappens

      ChitHappens

      I'm hoping just the opposite!

  11. Judith Reisman guest starred in Zagreb today. Her lecture was a total failure lol

    1. CassieFan

      CassieFan

      If anyone is interested, here's part of the lecture:

  12. 234 teenagers dead in a Brazilian club fire :( RIP.

    1. Show previous comments  1 more
    2. Ryan Chamberlain

      Ryan Chamberlain

      :(

      This is the worst nightclub fire ever I think. I believe the death toll even surpasses the Cocoanut Grove fire in Boston.

    3. ChitHappens

      ChitHappens

      Horrible! Absolutely unimaginable!

    4. Scotty

      Scotty

      And you know not too far behind that in terms of causalities was the infamous Beverly Hills Supper Club fire here in Kentucky back in 1977.

  13. Merry Christmas everybody! I had a wonderful time up until 5 minutes ago when Julien Fellows ruined it.

    1. Y&RWorldTurner

      Y&RWorldTurner

      SPOILER (don't read if you don't want to be spoiled)...

      Yeah killing off Matthew, especially so close to Sybill's death? It was so sad, though I wished they had saved it for the next series. Dan Stevens talks about leaving here: http://www.telegraph.co.uk/culture/tvandradio/downton-abbey/9765334/Dan-Stevens-Why-I-left-Downton-Abbey.html

    2. CassieFan

      CassieFan

      SPOILER TALK (don't read)

      Yup, that was too much. Two big characters in one short seasons? 2012 has been a crappy year for my fav TV characters - 4 died. Sybill and now Matthew from DA and Lexie & Sloan on Grey's. Ugh.

    3. DRW50

      DRW50

      I'm sorry for your loss. TV has become very sadistic over the years. At least the death must have had some meaning. There's nothing worse than meaningless, tacky deaths of fictional characters you like. Torchwood taught me that.

  14. Does anyone know where I could find episodes of 20/20 from 2011?

  15. I'm searching for episode 8670 of Young and restless that aired on May 2008, does anyone know where I can find it?

    1. CassieFan
    2. dm.

      dm.

      I can't help with finding the episode, but there are inaccuracies in your request:

      - Ep. #8670 aired June 25, 2007

      - Ep. #8895 aired May 16, 2008

    3. CassieFan

      CassieFan

      Hm, weird, TV.com marks it wrong then. I need the one from 2007 I guess, then. When Amber buys Cane a motorcycle.

  16. So happy the Bravermans are back in my TV life! :D Go Parenthood!

  17. I just watched Clint Eastwood debate a chair and the chair won.

    1. MissLlanviewPA

      MissLlanviewPA

      That was pretty much my conclusion last night. My brain melted during that speech.

    2. CassieFan

      CassieFan

      It was completely ridiculous.

  18. Loved The Mindy Project pilot. So funny!

    1. London

      London

      Agreed! Did you see Ben & Kate too?

    2. CassieFan

      CassieFan

      Nope, didn't see that one. Is it any good?

  19. Almost a year without All my children :(

    1. Show previous comments  3 more
    2. All My Shadows

      All My Shadows

      My favorite TV show of all time :(

    3. marceline

      marceline

      Yeah, sometimes I miss them too. But I'm glad the actors seem to be finding work and doing projects that they're excited about.

    4. Ryan Chamberlain

      Ryan Chamberlain

      I'm missing it and OLTL really really bad. Watching the soapnet reruns still. But, it's not the same!!!!

  20. I watched 'Hunger games' today. Am I the only one who found it disturbingly horrendous?

    1. Errol

      Errol

      No, I thought it was crap. I don't see how they can continue this crappy story and I refuse to read the books. At least Twilight caught my attention (didn't read those books either).

    2. CassieFan

      CassieFan

      I find the whole idea disturbing. Children killing children. :/ Not my cup of tea, I guess.

  21. Any Bunheads fans here? Such a fun show.

  22. Jesse Metcalfe is seriously killing my will to watch Dallas. Such a horrible actor.

    1. Show previous comments  10 more
    2. dragonflies

      dragonflies

      oh and the actor who plays her brother, keep him

    3. JackPeyton

      JackPeyton

      all the young actors are pretty bad, honestly.

    4. sheilaforever

      sheilaforever

      I would differ. The Rebecca chick was HORRID in the pilot but has grown since then. The girl playing Elena is solid. The guy playing John Ross is paid for twirling his moustache (sort of) and the shirtless scenes but really lacks layers. Jesse Metcalfe is just awful. The role is unkind to play but his lack of acting skills sure is not helping.

  23. Can somebody please correct Relaciones peligrosaS title in Foreign soaps? It's really distracting LOL.

    1. Mr. Vixen

      Mr. Vixen

      message Scotty and ask him to do it.

    2. CassieFan
×
×
  • Create New...