Jump to content

bellcurve

Members
  • Content Count

    9,015
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    3

Everything posted by bellcurve

  1. No doubt Barbara will be laughing about it live on The View the day after the live boardroom.
  2. I knew Lisa was gone the second the men's team won. Dionne is such an ignorant old bat. I can't stand her. And IA Cheap with the whole, "People have told me she's a legend." But I don't think that's just because she's deaf. And Money, I am in total agreement. I want to see Marlee take Star or ESPECIALLY Dionne down. LOL.
  3. What did you think of LaToya?
  4. Jose is wearing colored contacts. Either that or he is treating an early onset of glaucoma or something. His eyes look really weird and glazed over. And really, could it have killed Star to do something other than delegate responsibilities? Why can't she get up and run some pizzas around town? Or at least be in charge of something other than bossing people around? Lisa Rinna annoys the piss out of me, but she had Star pegged: the bitch doesn't wanna get her hands dirty. I'm gonna love seeing Lisa Rinna get into it with the "sistas." LOL.
  5. I didn't want David Cassidy offed. I thought Richard Hatch was too aggressive and the one that will "fight" to stay isn't always the one you should keep. Hatch's bullying and aggressive behavior should have been further addressed.
  6. NeNe rules. That dirty look she gave to Gary Busey in the boardroom. And Dionne is gonna be a potstirrer with Star Jones too. LOL. Next week looks even better. The girls give Lisa Rinna project manager because they'll know she'll tank it.
  7. I love how Phillip Brown found life after soaps by playing the ideal, healthy 50-something daddy in all these commercials.

  8. When did Noelle Beck start hosting World News Now?

  9. LOL. If that's original, then I'm extra tasty crispy.
  10. "I am on a drug. It's called CHARLIE SHEEN!"

    1. Show previous comments  2 more
    2. DaytimeFan

      DaytimeFan

      OMG. I saw 5 minutes of it. TERRIBLE.

      Such a pity that Diane didn't do it. It would have been at least equal to her Whitney interview.

    3. marceline

      marceline

      It's amazing to me that people are so busy asking him about drugs that they're ignoring the fact that he's clearly in a severe manic state, delusional and well on his way to a full-on "jumping-through-a-plate-glass-window psychotic episode.

    4. DaytimeFan

      DaytimeFan

      Just like Barbara on ATWT when she jumped through the courthouse window!

  11. Christine Lahti looks like Jess Walton.

    1. DaytimeFan

      DaytimeFan

      Both good looking ladies :)

    1. AllMyDaysatGH

      AllMyDaysatGH

      I just have to ask WTH happened to MySpace?! Haven't logged over there in about 8 months, LOL. I have bad memories about that site. I see it's still full of ads, is crowded, & slow as hell. I remember being addicted to that place like in 2006/2007..lol. As for that video, it has me rolling over here...to funny, I am wondering if any of that was genuine at all, it seemed like she was being told what to say the whole time. lol @ the way she ended that interview with Ciara.

    2. bellcurve

      bellcurve

      MySpace is about as dated as Ciara and her music. Perfect match.

  12. I like that ABC is committed to keeping the title "Good Christian Bitches."

    1. Mr. Vixen
    2. DRW50

      DRW50

      That could be the new name for Dancing With the Stars...

    3. YRBB
  13. "Nobody said, 'Nate girl, you ain't ready!'" God, Nate Berkus is awful.

    1. Show previous comments  3 more
    2. bellcurve

      bellcurve

      Graveyard here. I hope he stays there.

    3. JackPeyton

      JackPeyton

      here he is after days, before ellen.

    4. bellcurve

      bellcurve

      Those poor NBC 4 viewers!

  14. Sounds familiar: They breathe through gills in their rectum, and can rapidly propel themselves by suddenly expelling water through the anus.-Wikipedia http://en.wikipedia.org/wiki/Dragonfly

  15. OOH! Allow me to say something blind item-esque, thinly veiled, insulting and cryptic in my status message!

    1. Show previous comments  3 more
    2. bellcurve

      bellcurve

      How is it any different from you STFU ZendallFan?

    3. Errol

      Errol

      If this nasty commenting doesn't stop on the boards by you bellcurve, you will no longer have posting privileges! Remember to keep it clean. If you have issues with people, take it elsewhere.

    4. bellcurve

      bellcurve

      I've sent this to you in a more detailed PM, but you need to address this to the *ENTIRE* board. You need to look closely at what's going on at this board instead of singling me out for defending myself and having an opinion.

  16. No way would Donald Trump win the Republican Primary Race. He'll run as an Independent or as some other third party candidate(i.e. Forbes/Perot) and take enough votes AWAY from Republicans to get Obama re-elected.
  17. Kitchen Nightmares is an exercise in futility.

    1. SFK

      SFK

      I love that show!

    2. bellcurve

      bellcurve

      Me too. But have you looked at the ratio of restaurants that remain open vs. the ones that closed? Most of them don't make it. A makeover doesn't always do the trick. The incompetent management has to change too.

    3. SFK

      SFK

      Yup! The one I watched most recently, at the end of the ep they said that the couple went back to contracting work. It was such a *WHOMP WHOMP* let down! There was an older ep with an older couple and I Googled their restaurant at the end of the show to see where it was, and it came up on yelp with all of these comments about how it was closed now. Again, big let down. Most of these owners don't have the knowledge, the stamina, the passion, the balls to keep a restaurant going.

  18. "You could work for some good white folks."

  19. Is that Janeane Garofolo in Criminal Minds: Suspect Behavior? LOL. 90's Janeane would be too bitchy, too feminist, and too arrogant to star in a weekly procedural.

    1. Show previous comments  2 more
    2. DRW50

      DRW50

      I wouldn't mind if it was an actual spinoff. I want Hawk type spinoffs, not, "Hey, let's introduce people for one episode just because we're giving them their own show."

    3. dragonflies

      dragonflies

      That's pretty much how it's done, that's what was done with NCIS: LA, Law & Order: LA, Bones Spinoff and so on

    4. DRW50

      DRW50

      I know that's how it's done NOW, but I am just sick of it. It's so lazy, and leads to a lot of crap. Criminal Minds could have put Cook or Paget Brewster on the spinoff instead of canning them.

  20. They picked the craziest black women this season! Did you see Dionne and Lisa Rinna's little spat? Dionne: I will not behave! Lisa: WILL YOU JUST STOOOOP?! Dionne: No!
  21. Anne Hathaway IN as nuKendall.

    1. Show previous comments  4 more
    2. AllMyDaysatGH

      AllMyDaysatGH

      OMG! Love Anne Hathaway and her work (I still watch Princess Diaries sometimes cause I LOVE that movie so much LOL), but that would just not work!! No one can replace AM now except for maybe SMG :). Anne Hathaway could play Lily Montgomery..

    3. JackPeyton

      JackPeyton

      ANYONE could replace AM.... lol.

    4. AllMyDaysatGH

      AllMyDaysatGH

      ;-O couldn't disagree more, AM has put a big stamp on Kendall, I would find it so hard to try & adjust to a new Actress...

  22. Yep. But her fans still think she's an original. And they love and respect her. And she uses them. Sad, sad.
×
×
  • Create New...