Jump to content

Cheyenne

Members
  • Content count

    1,398
  • Joined

  • Last visited

4 Followers

About Cheyenne

  • Rank
    Veteran
  1. American Idol: Discussion Thread

    So am I. When I hear they were both onboard I was thinking they were too big. But has turned out great so far. I like what they bring to the show. And 3 judges is better. imo
  2. Criminal Minds: Discussion Thread

    I think they're managing very well without JJ. As always, great episode this week with Rachel Nichols guest starring!
  3. American Idol: Discussion Thread

    ^^ I'm very pleased with that! Good riddance.
  4. Criminal Minds: Discussion Thread

    To be honest, I'm not that into JJ. And if any character, she (or Hotch) seems most likely to leave the team because of her family.
  5. Supernatural: Discussion Thread

    Sounds great! Can't wait!! applcin. I hope Jeffrey Dean Morgan will come back too!
  6. Hawaii 5-0: Discussion Thread

    Looks cool! I'll definitely be watching. Great to see O’Loughlin, Daniel Dae Kim and Grace Park in something new.
  7. American Idol: Discussion Thread

    Yeah ok, I understand. But the reason he's reacting the way he does is because he's unsure kind of himself, a really shy person. That's not something you can get rid of in a couple of months. he's way more "open" now though compared to how he was in the beginning. I think he's a perfect example of the average person, you know what I mean? And I do think many people "took him in" because perhaps they saw something in his personality they can relate to.
  8. American Idol: Discussion Thread

    What?! Did you watch the same show as I did? It wasn't like he said, "Thanks Ryan... that's good to hear. Yay, for me. Bye." Lee has been such a shy guy from the very beginning. Shy people have trouble showing emotions, especially on a stage like the Idols have been performing on for the live shows. To go up in the final and stand on that big stage with all those people in front of you must be pretty intimidating for anyone, and for Lee who's kind of been fighting to break out of all season. He improved so much during these live performaces. So when he realized he won the whole d*mn thing he was clearly in shock, got tears in eyes, had trouble forming a full sentence and basically had dificulties speaking. I guess you have this opinion of him because he wasn't jumping up and down smiling and screaming? That was never gonna happen with Lee. He's unsure of what to do in certain situations. An obvious sign of this was when Ryan said his name and it hit him and didn't know what to do and looked over at Crystal. And later all he could say was "Oh my God" repetitively.
  9. American Idol: Discussion Thread

    Can I just say, YAAAYYY, LEE WON!! I have nothing against Crystal, except I think she thought she had it in tha bag for sure. And I liked her singing better in the beginning of the live performances. Lately she's been screaming too much. imo Well, I'm just so glad Lee won. It was great to see him so emotional when Ryan annonced him as the winner! The show won't be the same without Simon, it just won't. I wish it was randy who was leaving, can't stand that idiot! I hope they bring someone on that's not so well known for the viewers... like Ellen. I think the jury memebers should be people who knows something about the music business, "behind the scenes people". Nothing against Ellen, I think she's the voice of those who know nothing or very little (like the viewers) about this business. But I do think the person sitting in "Simon's chair" next season should be someone who knows what he's/she's talking about... I'll miss Simon on the show for sure! He got a nice tribute with Paula taking the stage, that last clip and all the Idols singing for him.
  10. 24: Discussion Thread

    Haha, me too! And when I'm watching other shows I often say to my husband... " They should call Jack Bauer, he'll know what to do.". Haha, I watched that scene again yesterday after I wrote about it. It was just as awesome this time around! I wouldn't have wanted the ending you're talking about Jonathan. Movie or not, the ending they decided to go woth was the perfect ending. imo The last frame we got of Jack looking up torwards the satellite... all zoomed in, and Chloe says "Shut it down". It was epic.
  11. 24: Discussion Thread

    Omg I just watched the last two hours. I don't know were to start. I don't think the President went weak in the way I think you two mean. I just think she wanted the peace agreement sooo bad that at that moment she was prepared to do basically anything to get it through. It would've been too easy storywise if she had just called the whole thing of right away. When she did call it off, I think it showed unbelievable strenght from her. I don't think any of us can even imagine what this meant for her and for everyone involved... with that I'm talking about the fact that the peace agreement didn't get signed. In fact ithink she showed strenght even when she didn't stop the peace agreement from happening when she found out about the Russians. She wanted it so bad, and belived it was the right thing to do in the end. She just let Logan (who's very good at what he does) manipulate her to adegree when she couldn't take it anymore. Then she had to stop it. With that said I just have to point out that Jack is my all time favorite tv-hero! Oh, and Toupd, I would NEVER turn on him either, no freakin way! He's just awesome! Toups, I laughed so hard when Logan realized it was Jack behind that mask... THAT'S JACK BAUER... :lol: One of the most enjoyable moments of the season. I was like "Goo Ja-ack, Goo Ja-ack", haha The very last scene was so fitting. I'm really glad it was Chloe and Jack in that scene. Wow, did I cry or what?! And the ending was just what it was supposed to be a couple of years ago, when they did get re-newed and continued on. So I'm really glad they got to do it this way again, because it was really the only way for Jack to go... he just had to disappear. Great acting from everyone... Kiefer, Mary Lynn Rajskub, Cherry Jones, Gregory Itzin etc. Can't belive it's over. In Jack's memory (yes, I'm serious lol) I'll watch some old seasons + this last one (rating it A+ btw, and the whole show will gets an A+ as well). Peace out.
  12. Survivor: Discussion Thread

    Well that sucked. Sandra should't have won. Out of those 3 in the final Parvati should taken the million home for sure! Russell is full of himself, can't even listen to him anymore! Other then that it was a GREAT season! I hated Parvati before this season. But I must agree she played a superb game this time around. She (and Sandra at times) was the only one to stand up against Russell when he pushed her, and she wasn't even afraid doing it. She looked him right in the eye and told him that she wasn't putting up with his crap. When she played the two idols at tribal and Russell had no clue she had another one, I laughed so hard!!! Oh and she didn't even use ONE on herself. Too funny! I stayed away from Survivor boards through the whole season. There's always gonna be one or two jacka$$es who wants to ruin it for everybody.
  13. American Idol: Discussion Thread

    Yay, Lee's in the final. He better win this!!
  14. American Idol: Discussion Thread

    ^^ I love David Cook! David, Chris Daughtry and Carrie Underwood are my favorites from past seasons.
  15. American Idol: Discussion Thread

    Well two things is really annoying with this show. I HATE it when Ryan says at the beginning of every show "This is American Idol". It's so chessy, and I don't understand why he has to say it exacly the same every week with the biggest Colgate smile every time. Then when Ryan is presenting the judges, Randy has been booing Simon every week It's sooo annoying, it's getting really old. Also his "Yo yo yo, listen man" is annoying as h*ll. Casey: I love Eric Hutchinson, he's one of my favorite artists. So I was happy to hear one of his songs on AI. Don't know if it was the right Hucthinson song for the evening though. His second performance was great, love that song. But I also agree with Simon, a different arrangement would've made it even better. Crystal: Just didn't like her first song choice. It might have been good if she did this song in the beginning. But Crystal has such a whiny/screamy voice at times. So it's kind of hard to listen to her sing these days. I didn't like her second performance either, too sleepy and screamy. A song isn't good just because of who wrote it. Lee: Looooved his first performance! Kara was right for once, round one goes to Lee. Like Simon said, yeah we've heard this song a covered hundreds of times before. But when the right person sings "Hallelujah", it just clicks. He was miles better on both performances! This was amazing and I hope Lee wins the whole d*mn thing! Oh, and I hope Casey is there in the finals with him because I'm tired of Crystall.
×