Jump to content

Cheyenne

Members
  • Content Count

    1,398
  • Joined

  • Last visited

1 Follower

About Cheyenne

  • Rank
    Veteran
  1. So am I. When I hear they were both onboard I was thinking they were too big. But has turned out great so far. I like what they bring to the show. And 3 judges is better. imo
  2. I think they're managing very well without JJ. As always, great episode this week with Rachel Nichols guest starring!
  3. ^^ I'm very pleased with that! Good riddance.
  4. To be honest, I'm not that into JJ. And if any character, she (or Hotch) seems most likely to leave the team because of her family.
  5. Sounds great! Can't wait!! applcin. I hope Jeffrey Dean Morgan will come back too!
  6. Looks cool! I'll definitely be watching. Great to see O’Loughlin, Daniel Dae Kim and Grace Park in something new.
  7. Yeah ok, I understand. But the reason he's reacting the way he does is because he's unsure kind of himself, a really shy person. That's not something you can get rid of in a couple of months. he's way more "open" now though compared to how he was in the beginning. I think he's a perfect example of the average person, you know what I mean? And I do think many people "took him in" because perhaps they saw something in his personality they can relate to.
  8. What?! Did you watch the same show as I did? It wasn't like he said, "Thanks Ryan... that's good to hear. Yay, for me. Bye." Lee has been such a shy guy from the very beginning. Shy people have trouble showing emotions, especially on a stage like the Idols have been performing on for the live shows. To go up in the final and stand on that big stage with all those people in front of you must be pretty intimidating for anyone, and for Lee who's kind of been fighting to break out of all season. He improved so much during these live performaces. So when he realized he won the whole d*mn thing
  9. Can I just say, YAAAYYY, LEE WON!! I have nothing against Crystal, except I think she thought she had it in tha bag for sure. And I liked her singing better in the beginning of the live performances. Lately she's been screaming too much. imo Well, I'm just so glad Lee won. It was great to see him so emotional when Ryan annonced him as the winner! The show won't be the same without Simon, it just won't. I wish it was randy who was leaving, can't stand that idiot! I hope they bring someone on that's not so well known for the viewers... like Ellen. I think the jury memebers should be peop
  10. Yay, Lee's in the final. He better win this!!
  11. ^^ I love David Cook! David, Chris Daughtry and Carrie Underwood are my favorites from past seasons.
  12. Well two things is really annoying with this show. I HATE it when Ryan says at the beginning of every show "This is American Idol". It's so chessy, and I don't understand why he has to say it exacly the same every week with the biggest Colgate smile every time. Then when Ryan is presenting the judges, Randy has been booing Simon every week It's sooo annoying, it's getting really old. Also his "Yo yo yo, listen man" is annoying as h*ll. Casey: I love Eric Hutchinson, he's one of my favorite artists. So I was happy to hear one of his songs on AI. Don't know if it was the right Hucthinson so
  13. The duetts were awesome, much better then the individuals. imo I loooove that song from Once, and I'm so glad they decided to performe it. Have to say I kind of liked Casey's performance though. Sometimes he's got that seducing look in his eyes... like when he did "Jealous guy". Well, he had something similar going on this week. I'm glad Mike is out and Lee, Crystal and casey ae in the top 3. Hoping Lee takes it home, because I'm kind of tired of Crystal. I get the vibe from like she thinks she has it in the bag. Plus I'm tired some of her song choices. Her solo performance this week was horr
  14. Yeah, I was kidding. It was a joke. I just said it because Victoria was on the show you know. Wasn't being serious. The Shania-week was pretty good to be honest. Apart from Uscher who Shania seemed very genuine, just like Alicia Keys. Lee, Casey and Aaron (<< surprising) was the best this week. imo And YAAAAAAAY, Siobhan went home!! Can't belive she did that aweful screaming thingy again.
  15. If they raised some money, then do we really care if the show was good or not? But yeah, many of the performances was really bad... like The Black Eyed Pies. Yuck! I didn't mind watching the video clips though. Sometimes people need to see how horrible the world is to get up from their couches and do something about it. Wow, Shania Twain huh? I can't even name three of her songs. Weird. But then again I'm not a fan... Even a Spice Girl week with Victoria as a mentor would've been better. lol I wish Aaron or Siobhan would've gone home. They were by far the worst of them all.
×
×
  • Create New...